Najważniejsze informacje o e-kantorach – to powinieneś wiedzieć!

Najważniejsze informacje o e-kantorach – to powinieneś wiedzieć!

Prowadzenie e-kantoru to duże wyzwanie – zarówno w kwestii budżetu, jak i sposobu pozyskania klientów. Co sprawia, że niektóre kantory internetowe cieszą się rosnącą popularnością, podczas gdy inne podupadają? Jak przyciągnąć klienta i sprawić, że będzie wierny naszym usługom?

Dlaczego korzystamy z e-kantorów?

  • Szybkość
  • Wygoda
  • Niskie spready

Każdy klient ma swoje własne motywacje. Niektórzy uważają, że internetowy kantor wymiany walut to możliwość poczynienia długoterminowych oszczędności, jeszcze inni doceniają możliwość przeprowadzenia transakcji bez wychodzenia z domu. Istnieje również grupa użytkowników, która upatruje możliwości zarobku poprzez sprzedaż waluty po korzystnym kursie. Bez względu na to co kieruje użytkownikami, właściciel e-kantoru powinien zadbać o maksymalną przejrzystość serwisu, bezpieczeństwo transakcji i atrakcyjne kursy, które przyciągną potencjalnych klientów.

Co zrobić, aby się wyróżnić?

Kantor online, aby zachęcić użytkowników konkurencyjną ofertą, powinien stworzyć obszerny katalog banków, które będzie obsługiwał. Wielu klientów (o ile nie większość) dokonuje wyboru kantoru na podstawie terminu otrzymania przelewu walutowego. Zdarza się, że niektóre kantory gwarantują przelew w ciągu kilkudziesięciu minut od autoryzacji transakcji, podczas gdy inne potrzebują aż kilku (a nawet kilkunastu dni!) na przelanie środków. Długi czas oczekiwania zmniejsza szansę kantoru na zaistnienie w sieci. Klientom zależy na czasie. Jeżeli zobaczą, że konkurencja oferuje krótszy czas oczekiwania – przy zachowaniu równie atrakcyjnej stawki – na pewno skorzystają z ich oferty.

Atrakcyjne promocje i programy lojalnościowe

Działając na platformie walutowej, administrator ma dostęp do profili klientów i wszystkich przeprowadzonych transakcji. W oparciu o tę wiedzę można tworzyć przemyślane, zindywidualizowane programy lojalnościowe, które sprawią, że klient poczuje się wyjątkowo i zechce podtrzymać współpracę z e-kantorem. Kantor stacjonarny nie daje takiej możliwości, dlatego klient nie czuje przywiązania do firmy.

Niewątpliwą zaletą działalności w sieci jest możliwość dotarcia do ogromnej liczby klientów na całym świecie. Wymiana walut online nie zna ograniczeń, dlatego z usług kantorów korzystają m.in. osoby mieszkające zagranicą, ale mające rodzinę w Polsce.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów można rozwinąć działalność i sprawić, że stanie się doskonałym uzupełnieniem stacjonarnego punktu wymiany walut.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *